София, 15.02.2014г. Тази година няколкостотин брачни двойки отбелязаха Седмицата на брака, като се ангажираха с някои от ежедневните предизвикателства на инициативата, свързани с това да отделят повече време един за друг. Те се включиха чрез фейсбук кампанията на инициативата, за да задълбочат близостта и романтиката в брака си. Не е изненада за никого, че по-активни и въодушевени за инициативата бяха представителките на нежния пол.

Седмицата на брака се проведе за трета поредна година у нас. С всяка година популярността и сред двойките нараства, а апелът към двойките е различен. Мотото към двойките тази година бе да изключат телевизора и интернет и да обърнат внимание на своя брачен партньор.

Според Асоциация Общество и Ценности, координатор на Седмицата, тези фактори са сред най-често срещаните „крадци“ на времето между брачните партньори.

Като резултат от тазгодишната инициатива се роди и идеята за продължаване на темата за брака в медиите, не само между 7 и 14 февруари, а през цялата година. Асоциация Общество и Ценности е поела ангажимент да съдейства за това да се чува гласа на повече семейни двойки, от различни възрасти в медиите, където те споделят какво ценят най-много един в друг, как преодоляват различията и трудностите в брака, какво ги сближава и кое ги прави щастливи.

Доброволците в инициативата са поели задачата да споделят на сайта (www.brak.bg) техните истории, за да послужат на повече семейни и несемейни за насърчение, че брака, любовта и уважението между партньорите не е отживелица.
–––––––––––––––––––––––
Ако сте семейни и искате да споделите историята си чрез медиите пишете ни на: [email protected]
Ако сте медия, която искате да предоставите време или място на теми посветени на брака и семейството, не се колебайте са ни пишете също.

източник: Асоциация Общество и Ценности

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *