Асоциация Общество и Ценности
Следвайте ни чрез:
  • Начало
  • За нас
    • Ценности
    • Какво правим
    • Политика за поверителност
  • Граждански действия
    • Брак и семейство >
      • Седмица на брака
      • Фактическо съжителство
      • Ресурси
    • Деца
    • Достойнство на личността >
      • Евтаназия
      • Порнография >
        • Неприемливи реклами
      • Проституция и трафик на хора
      • ЛГБТИ
      • Сурогатно майчинство
      • Още
    • Европа >
      • Писма и петиции
    • Споделено
  • Медии
    • Съобщения до медиите
    • Медиите за нас
    • Новини
  • Контакти
  • Включи се
  • English
    • About us
    • News
    • Donate

Не е толкова важно какво правим а какво не правим

21/6/2012

0 Comments

 
Picture
Преди около 3 години видях една гадна реклама на автомивка на главен път Е79 в Драгичево, посока Перник. Тогава пратихме няколко писма до властите в района, в резултат на което тя бе сменена!

Наскоро пак минахме по този път и с удивление установих, че старата реклама отново е сложена на същото място! Това определено ме ядоса и този път реших вместо да пиша писма, направо да се обадя на кмета на Драгичево. Човека леко се учуди с какво го занимавам и ми каза, че в момента е в Перник и нищо не може да направи. Разбрахме се да се чуем по телефона след няколко дни. За мое най-голямо учудване той ми върна обаждането за по-малко от час и само ме попита „За рекламата с момичето по бански ли става въпрос? В момента се сваля пред очите ми!“ С какво друго ми остана да му отговоря освен с едно „Благодаря Ви!“

Приятели, не е толкова важно какво правим, а какво НЕ правим, криейки се зад нашите вечни оправдания и извинения колко сме прецакани и как другите все са ни виновни...

Иван Василев

Иван Василев е един от активните членове на Асоциация Общество и Ценности. Вълнуват го различни теми, свързани с развитието на нашето общество, но темата, която винаги го предизвиква към реални действия е тази за премахването на рекламите със сексуален подтекст. 
"Не само че е абсолютно нередно такива реклами да са поставени на места, достъпни до погледите на децата, но освен това се създава грозен имидж на нашата страна," споделя Иван.

0 Comments



Leave a Reply.

    Споделете с нас

    В една развита държава истинската движеща сила би трябвало да бъдат гражданите.
    Радваме се, че през последните години явлението „будна гражданска съвест" се засилва. 
    Колкото повече хора са активни, толкова по-трудно става да се прокарват закони, които не са в интерес на обществото.
    Ето защо е толкова важно все повече граждани да започнат да изказват на глас и да отстояват позициите си.
    Благодарим на всички, които ни пишете! Вашият глас е важен!

    Archives

    December 2022
    August 2022
    August 2020
    October 2017
    June 2014
    May 2014
    December 2013
    July 2013
    January 2013
    June 2012
    January 2012
    June 2011

    Categories

    All
    бъдеще
    България
    възпитание
    гражданско общество
    деца
    диалог
    Европа
    ЛГБТИ
    поколения
    политика
    права
    президент
    семейство
    Форум за бъдещето
    хомосексуализъм
    ценности

    RSS Feed

Powered by Create your own unique website with customizable templates.