ДО: Г-ЖА ИЛИАНА ИВАНОВА, ЕВРОПЕЙСКИ КОМИСАР ЗА ИНОВАЦИИ, НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ, КУЛТУРА, ОБРАЗОВАНИЕ И МЛАДЕЖ  КОПИЕ ДО: УРСУЛА ФОН ДЕР ЛАЙЕН, ЧЛЕНОВЕТЕ НА ЕВРОПЕЙСКАТА КОМИСИЯ  Изх.№016/06.08.2024г.

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ИВАНОВА,

Силно се обезпокоени от обучение – десет-дневен лагер, по Еразъм+, наречено „Dragtivism“[1], което ще се проведе през септември. То е насочено към тинейджъри на възраст между 14-17 години и е финансирано от ЕС[2]

Обучението насърчава изследването на пол и полова идентичност различни от биологичните и Драг-активизъм*; овладяване уменията на “изкуството на Драг”, които да предоставят “възможности за заетост”, децата да празнуват ЛГБТИ културата и да подкрепят подобни инициативи в техните страни и др.

Считаме за недопустимо този лагер за ученици се представя като  образователен курс. Драгтивизмът разпространява радикална идеология, ранна сексуализация, вредно и рисково за здравето заиграване с промяната на техния пол и полова идентичност. Свидетели сме на тежките необратими последствия от осакатяването на хиляди деца, преминали през химична кастрация и хирургически интервенции в Англия, Швеция, Финландия, Холандия, САЩ и др. страни.

По-рано по този проект, в последната вечер на лагера, деца са били заснети да танцуват съблазнително, оскъдно облечени, вкл. момичета без горнище в гей барове[3]. Това е сексуално, психологическо и физическо насилие над непълнолетни, което трябва да спре.

Обучението на непълнолетни да се обличат и гримират в противоположния пол – като драг кралици и да изпълняват сексуализирани танци не е образование. Още повече, че драг танците се практикуват по време на гей паради, драг паради, кабарета и нощни гей клубове. Това е насилие над деца и във всеки друг контекст би било подсъдимо.

Предвид поставените в програмата цели[4] държим да получим Вашия отговор на следните въпроси:

– По какъв начин изследването и насърчаването на пол (gender), различен от биологичния е здравословно и помага на деца 14+ в тяхната идентичност и съзряване?

– Какви възможности за заетост ще предостави усвояването на уменията на “изкуството на Драг” според Вас, което се очаква проектът да предостави?

– Защо следва да се карат децата-участници да “празнуват” ЛГБТИ културата и да подкрепят ЛГБТИ+ програми и инициативи в техните страни? Следва ли те да празнуват и да се застъпват за нарушаването на тяхното основно права – да имат връзка със своите майка и баща? 

От години подобни инициативи, като ежегодният гей-парад се застъпват за узаконяване на еднополовите съюзи и родителство, което лишава децата от правото им да имат и да познават своите баща или майка. Показателен е огромния брой хомосексуалисти, израснали като деца в еднополови съжителства, които се изправиха срещу узаконяване на еднополовите бракове във Франция, именно поради това, че са били лишени от възможността да имат и да познават единия от родителите си.

Във връзка с гореизложеното настояваме да спрете финансирането на проекта Dragtivism и да не допускате други подобни на него от ЕС. 

Считаме за недопустимо данъците ни да се използват за индоктриниране, експлоатиране и сексуализиране на децата, което ги прави лесна мишена за насилници.

С уважение,

МИХАЕЛА ДЖОРГОВА, ПРЕДСЕДАТЕЛ НА СДРУЖЕНИЕ  “АСОЦИАЦИЯ ОБЩЕСТВО И ЦЕННОСТИ”


[1] Erasmus+ Dragrivism page: https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2023-1-ES02-KA152-YOU-000149399

[2] До момента за ЛГБТИ проекти по Еразъм+ са похарчени близо 2.5 милиона евро (2 429 266 евро).

Magyar Nemzet Article: https://magyarnemzet.hu/english/2024/02/brussels-supports-projects-raising-suspicion-of-pedophilia  

[3] https://citizengo.org/en-row/fm/13551-stop-eu-funded-drag-activism-youth-camps

[4] https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2023-1-ES02-KA152-YOU-000149399  

Подобни статии

6 коментара

  1. „А който съблазни едно от тези, малките, които вярват в Мене, за него би било по-добре да се окачи на врата му един воденичен камък и да потъне в морските дълбочини.“ Мат.18:6

  2. Еволюцията е намерила решение на това, кога децата ни да станат полово активни, как се раждат деца, как се създават семейства… Всичко друго е отклонение от нормата и може да бъде причислено към неестествени функции или патология.

  3. За да сте по на ясно с това какво се случва в действителност! Копирам текста на кореспонденцията ми с приятел, който живее отдавна някъде извън България! Сами си направте изводи защо не цитирам името му както и защо съм заменил имената на близките му с букви. Не мисля че с писма ще се постигнат кой знае какви резултати! Това което се случва е агресия. Да помислим как можем да спрем тази агресия, колективно с твърд отпор! Апелирам за твърди действия! Аз съм дядо и прадядо на внуци и внучки, няма как да се примиря внуците ми да бъдат докарани до това положение. Надявам се написаното да събуди българският дух, онзи на българските възрожденци дали живота си за родината!
    Това е текста:
    „За да приключим не се сдържам да ти дам няколко примера, пък ти си прави изводите.
    1/ (В) на (К) има две дъщери. Малката (Е) е трети клас, голямата (М) е в гимназията 9-ти клас в както е модно английско училище.
    В класа им има вече две момчета които ходят напудрени, гримирани и с женски дрехи
    (познай също на кои пишат шестиците и кой са отличниците)
    Кенефите са общи и нормалните ходят да гледат момичетата как пикаят.
    Нейната приятелка е в болница с възпаление на мехура от стискане.
    Протести от родители са невъзможни.
    (Д) искат да я махат от там, но къде, на всякъде е същото.
    Има и двама даскали отявлени педали, които според (Х), проповядват повече в час джендаризма отколкото предмета си.
    2/ Снахата( на С) има брат, очен лекар. Имат две момчета.
    На 6 и на 13 г.
    Големият разказва какви ги вършат в училище.
    Попълват анкети кое от децата иска да си смени пола и каква голяма полза има от това.
    Наред и постоянното педераско облъчване.
    Детето не иска да ходи на училище защото го е страх да не му отрежат пишката.
    (О) (бащата) ми казва. Какво да
    правя, ако изразя негативно мнение или протест, ще ме изхвърлят от болницата.
    Майката, която е учителка в друго училище напусна под формата на болест неможейки да търпи и по принуда да участва в тия престъпления
    Сега работи в една библиотека.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *